Utkallingstjenesten

Servicetelefonen er overtatt av Ramsys AS.
Servicetelefonen har vært drevet av Bouvet ASA siden 1999,
blant annet som en telefoni og utkallingsløsning for vintervedlikehold av vei.
Servicetelefonen har vært et robust produkt, som fortsatt har mange aktive kunder.
Ramsys AS tilbyr flere systemer for GPS styring av mobile ressurser og er i Norge i bruk på 20 funksjonskontrakter på riks og fylkesvei samt 1 storkommune.

Løsningen Ramsys RMR er utviklet i samarbeid med svenske og norske kunder, med tanke på drift av veier og infrastruktur hele året, og benyttes i dag i 24 svenske store og små kommuner.

Ramsys sine samlede systemmoduler er laget for å gi kommunene og andre kunder, muligheten til å få en effektiv ressurshåndtering i dag og i morgen.
Ramsys ønsker å forme utkallingstjenesten på en slik måte, at det passer inn med dagens og fremtidens teknologistandard. Kundene som ønsker å beholde dagens løsning, skal ha mulighet til dette, men det blir ikke utført vedlikehold eller oppdateringer av eksisterende utstyr. Med tiden vil det bli problematisk å drifte det "gamle" systemet på grunn av at softwareleverandørene har lagt ned store deler av produktene som er med i systemet. De kunder som ønsker å følge med over til vårt nyutviklede produkt, skal kunne gjøre dette på en enkel og grei måte uten tap av historiske data (med forbehold), og med full drift og support fra Ramsys AS. Utkallingstjenesten vil være så lett å benytte, og så enkel i oppstart, at nesten hvem som helst kan settes til dette. Nytt grensesnitt, bygd på dagens teknologistandard, klargjort for fremtiden. Nytt dynamisk WEB grensesnitt, uten krav til egen server. Mulighet for flere språk. Valg av utkalling? TALE/SMS/ EPOST Brukerdefinert utkalling på flere nivåer. Mulighet til å hente frem data for utkalling, i ulike rapporter. Generering av fakturaunderlag. Utkallingshistorikk. Ulike kartvisninger, (brukerdefinert) Utkallingsstatus Mulig å aktivere utkalling fra SMS og mobile applikasjoner (Versjon 2)